حمایت از دانشمند و مخترع باغیرت ایرانی جمشید آرین

مردم باید این انسان را بشناسند! کلید حل بسیاری از مشکلات کشور همین است.

حمایت از دانشمند و مخترع باغیرت ایرانی جمشید آرین

مردم باید این انسان را بشناسند! کلید حل بسیاری از مشکلات کشور همین است.

جمله مهندس آرین خطاب به مافیای خودروی کشور:

من بیش از هفتاد هزار ساعت فقط طی پانزده سال از سی و هفت سال گذشته، تحقیق و کار در زمینه سیستم های حمل و نقل و انرژی های پاک کردم نه برای چشمان کور و نه برای چشمان حسود و نه برای چشمان دیگران!!
من برای مردم خود و برای رهبری انجام وظیفه کردم اما اگر بخواهید نتایج تلاشها و اختراعات و ایده های بنیادین مرا کمرنگ و پاک کنید و آن را هم مانند جوانان نخبه وطن کماکان صادر کنید!
بقول مادرم که همیشه میگفت بی کسان کس خداست، بدانید
من مقابل شما ایستاده ام.

بایگانی

سرآغاز

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

یا قاصم الجبارین


اولین بار مهندس جمشید آرین رو در گزارش مجله خبری شبکه 1 دیدم، مصاحبه ای بود چند ثانیه­ ای و موضوع آن بی­توجهی مسئولین به اختراعات ایشان.


از فرق سر تا نوک پا سوختم! و نام ایشان در گوشه ذهنم حک شد، تا چند ماه بعد که مستند برنامه ثریا درباره ایشان را دیدم.

و با خودم عهد بستم با تمام توان به این مرد کمک کنم...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
محمد حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی